sábado, 17 de enero de 2009

Lleuger apropament/ Acercamiento ligero

Bo, ja que he creat l’entrada per probar el diseny trobe que la gastaré… és millor que tindré un porró de lletres sense sentit, impronunciables i sense cap vocal… Pot ser aquesta siga l’última vegada que escriga alguna cosa ací, ja que el meu blog d’estos ha sigut creat amb l’intenció de seguir els actes de la UMB xD, però finalment algo escriure per experiencia…

Si algún lector li surt la curiositat per llegir alguna cosa deixaré les últimes coses que he anat publicant al metroflog (http://www.metroflog.com/Xx_Zorro_xX?reload=yes) o al tuenti (http://www.tuenti.com Zorro Aparicio, té perfil públic… xD) i tal volta açò siga la continuació, alguns dies plasmare a la pantalla sentiments o moments que m’agraden recordar, uns altres historietes que invente sobre la marxa i altres parodies de alguna cosa, un partidet, una serie de televisió, etc. tot depen de les ganes i inspiració del moment. Normalment l’acompanye amb unes estrofes d’alguna cançó que pot ser no sempre tinga molt a vorer amb el tema, pero bones cançons al cap i a la fi.

Com que sé que hi ha gent que aprofita per a criticar la manera de escriure, dic desde ja que la meua intenció no es ser nobel de ortografia, es a dir, escruire a llenguatge de Internet, intentaré no possar massa barbaritats que fajen mal als ulls, pero tampoc em calfare el cap pensant on va aquesta tilde, com es aquesta paraula segons el diccionari… de manera que comentaris d’aquest tipus a partir d’ara intentaré evitarlos xD.

Sense res més que dir… si torne a escriure espere que us agrade =), una abraçada a tothom.

_____________________________________________________________________________________


Bueno, ya que he creado la entrada para probar el diseño creo que la utilizaré… es mejor que tener un huevo de letras sin sentido, impronunciables y sin vocales… Puede ser que esta sea la ultima vez que escriba aquí, debido a que el blog este fue creado con la intención de seguir los actos de la UMB xD, pero finalmente supongo que algo pondré por experiencia…

Si a alguien le pica la curiosidad por leer algo que he ido publicando dejaré el metroflog (http://www.metroflog.com/Xx_Zorro_xX?reload=yes) y el tuenti (http://www.tuenti.com Zorro Aparicio, tiene perfil publico… xD) y puede ser que esto sea la continuación, unos días pondré sentimientos o momentos que me gusta recordar, otros historietas creadas sobre la marcha y otros alguna parodia sobre cualquier cosa. Normalmente suelo acompañarlo con algunas estrofas de alguna canción que aunque no todas tengan que ver con el tema son buenas al fin y al cabo.

Como sé que hay gente que aprovecha para criticar la manera de escribir, digo desde ya que mi intención no es ser nobel de ortografía, es decir, escibiré como en Internet, intentaré no poner demasiadas barbaridades que duelan a la vista, pero tampoco me calentaré demasiado la cabeza para ver donde pongo el acento y si esta palabra esta bien dicha así, así que comentarios de este tipo intentaré evitarlos xD, y es más unos dias escribiré en valenciano y otros en castellano, dependiendo de cómo me dé.

Sin más que decir… si vuelvo a escribir espero que os guste =), un abrazo a todos.

2 comentarios:

  1. Vaja, vaja, tu també, Àngel?! Vaja mania cotxina tenims els linieros d'escriure blog! Em sembla perfecta la teua idea d'escriptura bilingüe. Jo reconec que alguna vegada he escrit en valencià, però quasi sempre escric en castellà (et llig millor més gent...).
    Bueno, només comentar-te que d'ací en endavant passaré més per ací i que et convide a que visites el meu i me deixes una signeta!


    Bona Nit ^^

    ResponderEliminar