miércoles, 28 de enero de 2009

Benvolgut bon amic

Fa 15 anys que no ens vejem, des d'aquell dia que et vas anar a l'extranger... encara guarde aquell ganivet ensangrentat i les "pirules", com tú les vas anomenar, que em vas demanar que et guardara aquell dia, recorde perfectament les teues paraules "has de guardar el ganivet i si algú et pregunta per ell, fes-te passar per mi, només he acabat amb la vida del porc del vei... s'ho mereixia!" encara que pense que era molt macco l'animalet...

Aquesta no es l'única vegada que intente contactar amb tú des de aquell dia, encara recorde la amistad tan profunda que teniem... des de molt xicotets, com quan jugavem amb els cromos que sempre em feies el favor de guardar-los al teu amagatall secret, o quan m'ha mare em va comprar aquells videojocs tan xulos, si no fòra per tú aquell lladre roba-jocs que em vas contar m'els hauría furtat tots. També recorde al pati quan tres xicots més majors que nosaltres volien pegar-te i mentres et defenia vas anar a buscar ajuda per a guanyar, quina rabia em va entrar al cos quan a l'hospital em vas contar que vint minuts després quan vas arribar amb cent xiquets ja se'n havien anat i jo estava sagnant en terra...
Tú sabies tots els meus secrets més intims, t'estimava més que als meus pares, i com no, també sabies qui era la xiqueta que estimava, em vas fer el favor de fer-te amic d'ella per a facilitar-me l'apropament, fins que un dia em vas dir "passa d'ella ja tio, és molt roina al llit", per més que et deia que em donava igual si feia bé el llit o no no em vas fer cas... tots el dissabtes ixiem amb els teus amics i com que eren prou despistats i es deixaven els diners a casa sempre convidava jo... i moltisimes més anecdotes que vam viure junts.

Bé, aniré al grà, tinc una enfermetat prou fotuda, i com recorde que erem els dos del mateix grup de sang i no conec ningú més que tinga el mateix grup, m'agradaria que fores tú una volta més qui m'ajudara, el metge em diu que em queda un mes de vida, m'han oferit sang de altra gent que no conec, però he dit que no, sé que tú vindràs a ajudar-me com de xicotets, cada dia tinc menys força, però tranquil, que aguantaré fins a que arribes.

Una abraçad, sempre serem els millors amics del món.

4 comentarios:

  1. hola¡¡¡
    weno ps na como dices k si te pasas y no firmas no vale ya te he firmado XD
    ps nada k pidas la salsa aparte, en un cuanco apalte xD
    dew
    Mary**

    ResponderEliminar
  2. Ahí, ahí, si lees comenta!

    Aunque sea pa criticarme, así me animo más a escribir o bien para seguir en la linea o bien para superarme día a día hasta que admitas que te gustan las entradas xD.

    ResponderEliminar
  3. "Ie tio, signa'm, que si em lliges, després signa'm, perquè jo entre ahí tot ilusionat, i no hi han signes, tio!". Jajaja

    Bonica borratxera la nostra d'anit! xD =)

    ResponderEliminar